15 Ocak 2007 Pazartesi

DOMATES ÇORBASI


Bu çorbaya 4 mevsim çorbası da diyebiliriz çünkü her mevsim sıcak ya da soğuk olarak tüketebileceğimiz vitaminli çorbalardan biri.

Malzemeler:
3 yemek kaşığı zeytinyağı
2 yemek kaşığı un
1,5 yemek kaşığı domates salçası
3-4 domates rendesi
Tuz
Karabiber

Yapılışı:
Zeytinyağı ile unu kavurun. Salça ve rendelenmiş domatesleri ekleyerek kavurmaya devam edin. Üzerine yeterince sıcak su ekleyerek tuz ve karabiberi ilave edip kaynayana kadar pişirin. Üzerine kaşar rendeleyerek servis yapabilirsiniz. Afiyet olsun.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

slm
enfes olmuş ya en sevdiğim çorba bende hep böyle yaparım.ama bide baharat ekliyorum ben içine.ellerine sağlık süper :)

Adsız dedi ki...

Domates çorbası çok nefis görünüyor, ellerine sağlık canım.
www.blogcu.com/pembeli

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık, domates çorbasına bayılırım...

hayat dedi ki...

merhaba Kiraz dalı iadei ziyarete geldim biraz geç oldu kusura bakma rahatsızdım sayfanı gezdim çok güzel ellerine sağlık domates çorbanda harika görünüyor tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler.

Unknown dedi ki...

Nergis, Pembeli, Şeri, Bahar teşekkür ederim.
Hayat geçmiş olsun canım teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

GERCEKTEN BİR DİYETİSYEN OLARAK BU ÇORBAYI HERKESE ONERİYORUM GERCEKTEN BU CORBAYI DENEDİM COK GUZEL OLDU TARİFİ YAZANA TESEKKUR ESİMDE COK BEGENDİ BU ZATEN BANA YETER ONUN
BEGENMESİ