4 Nisan 2007 Çarşamba

PATLICAN SALATASI


Çok ara verdim biliyorum ama biraz dinlenmem gerekiyordu. Bazen insan her şeyden sıkılır ya işte öyle bir şeydi benimki ve nihayet arkadaşlarımın ısrarlarıyla aranızdayım. Yorumlarınıza geç cevap verdiğim için özür dileyerek anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. Gelelim salatamıza benim en sevdiğim salatalardan biri diyebilirim yazın bahçede odun ateşinde közlediğimiz kırmızı biberler ve bostan patlıcanlarını buzdolabı poşetlerine paylaştırıp birer salatalık dondurucuda saklıyorum böylece kışın aynı lezzette ve 5 dakikada salatam oluyor tavsiye ederim.

Malzemeler:
2 közlenmiş bostan patlıcanı
3 közlenmiş kırmızı biber
1 limon suyu
3 diş sarımsak
Zeytinyağı
Tuz
Sirke (isteğe bağlı)

Yapılışı:
Patlıcan ve biberleri ince ince doğrayın. Ezilmiş sarımsak ve limonun suyunu salataya ekleyip karıştırın. Üzerine zeytinyağı ve tuz gezdirip servis yapın. Maydanoz yapraklarıyla süsleyebilirsiniz afiyet olsun.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ohhhhhhhh çok güzel olmuş bayılırım ama başkası yapacak ben yiyecem

Adsız dedi ki...

sitenizi ilk ziyaretim...patlıcan salatasına bayılırım ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

seni sobeledim canım artık şu işlere bi başla sorulaer benim sitede cevplarsan mutlu olurum