1 Ekim 2009 Perşembe

TARÇINLI CEVİZLİ KURABİYE

Birkaç gündür aklım çok karışık iş saati geldi çattı kızımla birbirimize öyle alıştık ki onu bırakıp işe gitmek bana çok ağır geliyor. 1 yaşına kadar günde 2 saat süt iznimiz var iyi ki o arada onu görebilicem. Kızım durur mu, ağlar mı, yemeğini yedirebilirler mi acaba sorularıyla başbaşayım. Hakkımızda hayırlısı belki kızım beni utandırır da çok uslu durur annesinin gelmesini bekler inşallah.

Malzemeler:
1 paket margarin
3 yemek kaşığı pudra şekeri
1 su bardağı ince kırılmış ceviz
½ paket kabartma tozu
4 su bardağı un

Üzeri için:
1 tatlı kaşığı tarçın
3 yemek kaşığı pudra şekeri

Hazırlanışı:
Oda sıcaklığında yumuşamış margarin, pudra şekeri, ceviz, kabartma tozu ve unu güzelce yoğurup avucunuzun içinde yuvarlatarak şekil verin. Önceden ısıtılmış 160 derece fırında pişirin. Bir kapta tarçın ve pudra şekerini karıştırıp kurabiyeler sıcakken üzerlerine serpiştirip harmanlayın. Afiyet olsun.

5 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

cANIM BENİM GEÇEN AYA KADAR BENDE BU SORULARLA KENDİMİ YEDİM BİTİRDİM, DOLUYA KOYDUM ALMADI, BOŞA KOYDUM DOLMADI, DÜŞÜN DÜŞÜN HERŞEY OLACAĞINA VARIYOR, ŞÜKÜR Kİ UYGAR ANNEANNESİNE ALIŞTI, EMİNİM PRENSES DE ALIŞICAK, KORKTUĞUN OLMAYACAK...SEN İÇİNİ FERAH TUT.ÇOCUKLARIMIZ ÖNCE ALLAHA SONRA, ANNEANNELERİNE EMANET...

uygarimizlahayat dedi ki...

Kurabiyelere yorum yapmayı unuttum beeee harika olmuş ellerine sağlık canım, yansıma olayı da gözümden kaçmadı hani :)))

ebru dedi ki...

uzun zamandır aranızda değildim. şimdi tekrar aranızdayım. inşallah bir daha bu kadar uzun zaman aranızdan ayrılmam. blogumu ziyaret ederseniz sevinirim.
cicim.blogcu.com

yeni yazımı da okumalısınız. reklamları izleyip para kazanmakla ilgili. blogumdan ücretsiz linke tıklayıp üye olabilirsiniz. üstelik çok kolay..
sevgiyle kalın...
www.blogcu.com/cicim

heytube dedi ki...

Kurabiyeler güzel görünüyor birde kilo aldırmasa:)) paylaşımlar için sağol ellerine sağlık

Tatlı Mutfağım dedi ki...

arkadaşım hayat nasıl gidiyor:) ufaklıklar umarım iyidir.

yeni yılınız kutlu olsun inşallah mutlu yıllar dilerim:)

şu bloğu güncellede hadi miniklerle hayat nasıl gidiyor deneyimle vs. yazıver olmaz mı:)